Sunday, January 17, 2010

Workshop by Shutterspeak


salah sorg model kitorg...madam choong ming yin

Alhamdulillah...siang tadi aku baru abis workshop photography dgn team Shutterspeak. workshop bukan utk repair kamera ye..tapi lebih kepada workshop racun meracun..hahaha.terima kasih banyak2 kepada team shutterspeak..Suhaimi@Archiprez Mosis, Zaidan Zainudin, Hisyam n Ariff Bani..korang mmg cool..harap kalau korang dah jadi jutawan nanti korang tak lupa diri..hahaha...aku gurau je..workshop ni banyak mendedahkan kepada aku dan semua peserta bagaimana utk mencari compotition dan bagaimana utk bermain dgn available light.kalau sebelum ni aku tak berani nak bermain dgn available light..tapi dlm workshop ni aku sendiri mcm tak percaya bila aku bole hasilkan gamba yg menarik hanya dgn berbekalkan sumber cahaya semulajadi..what the great workshop!peserta seramai 14 org yg sporting menambahkan lagi keseronokan workshop ni..jadi dengan pelaburan yang aku rasa amat2 berbaloi dgn apa yg aku perolehi sepanjang workshop ni...aku harap semoga bermula dari thn 2010 ni kerjaya aku sebagai photographer picisan ni akan bertambah maju..makmur..dan sejahtera...so kepada bakal2 client aku..tunggukan kelainan yg akan aku bawa selepas ini...


blog.shutterspeak.biz

2 comments:

  1. pasni nak ajak lu minum pun susah la ye. bisnes pun dah kencang. cilake!

    ReplyDelete
  2. huh!mintak2 masin la mulut ko tu...hahaha..bkn lagi susah nak ajak ko kuar minum ke?

    ReplyDelete