Wednesday, January 13, 2010

Mohamad Aidi & Umi Sarah

Sebagai permulaan untuk entry aku kat blog ni aku masukkan majlis perkahwinan kawan baik aku sendiri iaitu Mohamad Aidi dan pasangannye Umi Sarah.Mohamad Aidi ni atau lebih 'mesra' dgn panggilan 'kelat' dikalangan kawan sekampung merupakan kawan aku dari sekolah menengah lagi.dah hampir 20 thn la kitorg berkawan.dia ni merupakan tauke bengkel kereta yang sangat2 komited dgn kerjayanya.dulu mmg hari2 aku lepak kat bengkel dia....tgk tv..main kad..borak2..tapi skang dgn kadar kesibukan aku yg tak berpenghujung aku jarang dah lepak kat bengkel dia malam2..nak wat cane..ok cerita pasal majlis diorg lak..untuk majlis pernikahan dan persandingan diorg diadakan pada 4 Oktober 2009 di masjid kampung belia 2, sungai panjang.kat daerah sungai besar.pastu majlis pihak lelaki pulak diadakan pada 24 Oktober 2009 di Meru, Klang.semoga perkahwinan kalian dikurniakan rezki yg berlebihan dan kekal hingga keakhirnya..amin..

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

aidi & umi

harap enjoy dgn gamba2 permulaan aku ni..

No comments:

Post a Comment